2011. május 1., vasárnap

Hírek

Sziasztok!
Sajnálom, de még nem fejezettel jövök.
Lehetnének kifogásaim, hogy miért nincs még fejezet, de nem akarok hazudni nektek. Húztam halasztottam, hogy majd holnap majd holnap de sosem lett belőle fejezet. Ha elkezdtem kitöröltem, mert nem tetszett stb...
Szólni szerettem volna nektek, hogy ha ma nem is, de holnap, nagyon max. holnapután hozok fejezetet. Meghallgattam egy zenét, és beugrott egy jó ötlet. Kárpótlásul talán annyit tudok felmutatni, hogy a 10. fejezet minimum kétszer olyan hosszú lesz, mint az eddigiek, és ezt írom a legnagyobb lelkesedéssel.
És még valami... nem tudom, hányan ismeritek, vagy hallottatok már Farkas Zoltán oldaláról... Ő írja az Álmok csapdájában c. netes történetet, ami szerepel Szurovecz Kitti Gyémántfiú c. könyvében. Zoli nemrég indított egy novella pályázatot, amin életemben először elindultam. Zoli most tette fel facebook-ra a szavazást. Iszonyatosan soakt jelentene nekem, ha elolvasnátok, és ha tetszik szavaznátok.
Szavazni itt lehet: http://www.facebook.com/almok.csapdajaban
Ha lejjebb mentek, megtaláljátok Zoli linkekben feltünteti a novellákat. Az enyém a negyedik novella, és ha lájkoljátok azt, ahol kitette, azzal szavaztok. :)
Remélem érthetően fogalmaztam, ha nem akkor szóljatok és megpróbálom érthetőbben elmagyarázni.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Remélem nem haragszotok rám, és elnézitek a kis késésemet!
Addig is mindenkinek kellemes időtöltést és szép napot!
puszi, K

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése