2011. február 27., vasárnap

Történet

Sziasztok!
Már biztos unjátok a hülyeségem de ezt muszááááj.xd
Az igazság az, hogy átalakítottam a történetet, mert ahogy végiggondoltam túl lapos lett volna, és már az elején elvágtam a szálakat...gratula nekem.xd
Íme az új történet ismertetője:



Már több ezer éve dúl a háború, Anara - a boszorkányok népe -, és a lelketlenek közt. A történet úgy tartja, a lelketlenek egykori vezetője Draven beleszeretett Anara akkori királynőjébe Marionba. A királynő hitt neki,  ezért az életével fizetett. Anara népe összeroppant, királynőjük elvesztésétől, s a lelketlenek ezt kihasználva mészárlásba kezdtek. A boszorkányok népe, bosszút esküdött... innen indul az én történetem, amit fent, jobb oldalt meg is találhattok...remélem tetszeni fog, igyekszem vele.:)
puszii: Klarii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése